Best Korean Drama Ever!!!
Ok,,stop sampai c2 jerk,,nie diantara list2 citer yg aku rase memang bleh wat korang cair,geram,and also sedih,,,aku list kan dlu ae citer2 2,,,
  1. Mesti sumer owang tauw an citer nie,,citer nie memang famous GILER,,tajuk citer nie,,(BOYS OVER FLOWERS)
  2. Citer yang gempak gak,,tpi still x bleh kalahkan citer yg first tdi 2,,tajuk die(YOU'RE BEAUTIFUL)
  3. Citer nie best gak arh,,aku prefer korang tgok citer nie ae,,tajuk die(SECRET GARDEN)
  4. Citer favourite aku,,SWEET jerk citer nie tauw,,lagi2 klu bab JANG GEUN SEUK ngan pompuan nie,,x ingat plak name die,,tajuk die(MARY STAYED OUT ALL NIGHT)
  5. Citer nie ok lar bagi aku,,aku tengok pown coz ade KIM HYUN JOONG jerk,,hahaha,,tajuk die(PLAYFUL KISS)
  6. Aku suka couple dalam citer nie,,sweet jerk diorang nie,,x caye????tgok r sndiri citer nie,,tajuk die(MY GIRLFRIEND IS GUMIHO)
  7. Citer yang aku gerenti jamin yang korang mesti pecah perut punye coz citer nie memang lawak giler arh,,tajuk die(MY GIRL)
  8. Citer nie pown best gak,,aku suka die punye hero and heroin die,,sweet jerk,,tajuk die(SASSY GIRL CHUN HYANG)
  9. Citer nie agak menakutkan n funny gak arh,,pasal witch2 an,,tajuk die(WITCH YU HEE)
2 jerk lar story yg aku nak kongsi ngan korang nie,,arap korang tengok ae citer nie,,bagi aku,,nie lar diantara citer2 korea best yang pernah aku tonton,,x caye??cube korang tengok citer nie sendiri ae,,jangan luper tengok tauw,,sampai sini jerk r story aku,,aku nak chaow dlu ae,,penat mata asyik ngadap laptop jerk,,lagipown x bek tok kesihatan,,bye,,SARANGHAEYO KOREAN DRAMA,,ahaks,,bye,,da,,jamatta ne,,!!!

new past