Trip to MALACCA,,!!!
Hola sume,,,dah lme rasenyer aku x tulis citer2 kat dlm blog kesayangan aku nie,,aku boleh rasa yang blog aku nie mesti melekat banyak sarang2 labah2,, aceh,,,,,alang2 ngah bosan nie,,so update lar sikit2,,aku ade hot news nie nak cite ngan korang,,2 pown klu korang nak dgr lar,,minggu lepas,aku dan kengkawan aku telah mengikuti rombongan yang dianjurkan oleh bdk2 batch aku,,tpi harap maklum ye,,GIRL'S ONLY,,hehe,,walaupown hanya sehari,,tapi kenangan yg aku dapat 2 toksa katelah,,mmg BANYAK,,!!!sampai tak terkata,,hehe,,,so,,aku mls nak naip pnjng2 nie,,so ape kte korg check out pic yg ade kat bwh nie,,
nie pic time kitaorg ngah on the way nak gy melaka,,dlm bas pown bleh berangan,,trok betol kan????teka mne satu aku,,msti lar yg belah kanan,,alah,,yg cute2 2,,
Tangkap gambar ngan GIANT TORTOISE,,ahaks,,x de lar,,aku gurau jerk,,2 patung jerk 2,,btw,sape lgi comel?aku ker kura2 2???korg pikir lar sendiri ae,,,
Nie plak,,kwn ASRAMA aku yg paling aku rpt,,aku rindu kat die,,die nie baek ngan aku,,aku taon nie last ngan die,,alahai,,sedih nyer,,:(  ILYSM NURUN NADHIFAH@IEFAH
Kwn aku yg terbaek,,,!!!!cayalah korg,,us sentiasa di hatiku,,ALWAYS KEEP THE FAITH,,,!!!

Harimau mengaum,,AUMMM,,,!!!kt sne,,aku smpt gak tngkap gambar harimau comel nie,,,kebetulan,,aku gy melaka nie pown sblom perlawanan antara HARIMAU MUDA mnntng INDONESIA,,bagi merebut pingat emas dalam sukan sea,,nasib baek time aku tangkap nie sblom perlawanan 2,,aku ckp gak ngan harimau cute nie spya die doakan skali kejayaan malaysia,,ALHAMDULILLAH,,makbul jgak an doa aku,,nsib bek HARIMAU MUDA MMG HEBAT,,!!!!ALL THE BEST FOR THE THEMM
Sempat lagi 2 nak berposing2,,ahaks,,,alang2,,,:)


KENANGAN TERINDAH BAGI AKU,,ILYSM,,:)

new past