Mulakan Hari Mu Dengan Senyuman:)
Senyumlah Semanis Gi Kwang Beast nie aka Bf Aku..haha..comel kan budak nie...haha..cukup sampai situ..mulakan harimu dengan sekuntum senyuman..:)

Ottoke?????hahaha..tgok muke shock Gi Kwang 2..comel giler..haha..Yeahhh,dah masok 2012..Happy New Year sume...haha..muke yg kat atas 2..melambangkan rasa takot aku tok menghadapi 2012 yg akan datang nie...(akan datang???padahal dah masok pon 2012 nie..)hahaha..papehal pown korg..aku kat sini nak mengucapkan Happy New Year kat korg..!!!!bush..bush..kebabommm!!!*bunyi bunga api*haha...Semoga tahon 2012 nie lagy baek daripada taon yg sebelomnya....
Azam aku tok taon 2012 niee..firstly
-Aku nak belajar rajin2 dan dapat keputusan bagus x kesah lah pekse ape..yg penting leh wat family aku bangga(that's not mean yg aku selama nie x blajar btol2 ok..aku still blajar btol2..just agak leka sikit..haha=,=)
-Nak kumpul banyak2 novel,komik,cd,ngan majalah korea..hehe..itu menjadi kemestian..LOL
-Mulakan Hari Mu Dengan Sekuntum Senyuman:)

new past