My Bad Luck Day

Hola sume blogger..nampak tak gambar yang kat atas 2 ?gambar tu lah yang sedang mengambarkan perasaan aku sekarang..korg nak tahu nape?coz AKU DAH TER-ROSAKKAN LAPTOP ABG AKU..
Abg aku punye lah marah kat aku..pergh..mmg menyirap giler arh time 2..padahal aku just ter jatuhkan air sikit jerk kat laptop die..2 pown just air kosong jerk kowt..kecoh betol..mmg lah salah aku..tapi x yah lah nak marah aku sampai camtu sekali...aku time 2 mmg kecut giler arh..aku takowt giler..lepas aku dah ter jatuhkan air kat laptop die,teros die x kasi aku main kat laptop die..(eleh,sape yg nak...ko yang kasi aku main laptop ko..pastu nak marah2 aku lak=,=)..pas2 die kasi tahu abah aku an..abah aku x adalah marah sgt..abah aku steady jerk..tak macam die(mmg kenyataan 2 bkn laptop bapak aku..so wat pe die nak marah kan..ape lah aku nie..=,=)...pas2 hantar kedai komputer nak btolkan...orang cina 2 ckp yg bknnyer rosak ke ape..just shot sikit jerk..x ade lah terok sgt..(time 2 aku ade skali tauw)..pas2 die btolkan..bla bla bla..dah siap!..cepat gile mamat cina 2 btolkan..pakar lah ktekan..bapak aku x yah bayar coz mamat cina 2 member bapak aku(yeker???aku bedal jerk tapi yang penting bapak aku knl die lah)...lepas btolakn laptop 2..kitaorg pown balek..time kat dalam kete 2..smpat lagi abg aku cakap ngan aku yang len kali jgn usik lagi laptop die...aish abg..kalau nak ckp pown balek karang lah..nie dah tak sabar sgt nie pehal..hilang mood aku time 2...pastu aku pown jwb"Yelah2..spe yang nak..orang ade laptop sendiri lah aka netbook..tak terliur lah.."hahaha..time 2 aku mmg hentam die habis-habisan...sebenarnye conversation kitaorg nie panjang..just aku nak pendekkan jerk..hahaha...bile dah sampai umah 2..aku teros on9 blog n teros berblogging..haha..aku gune laptop aku aka netbook ..pas2 time 2 lah abg aku lalu(mase 2 aku bkk kat luar..kat ruang tamu)..abg aku kate..jgn sampai netbook 2 rosak dah lah..perghhhh..time 2 aku mmg menyirap giler..what the fish???!!!dalam aty aku..eleh..bia lah netbook aku..ko nak dengki pehal..tapi time 2 aku pown rase bersalah kat abg aku..yelah..aku dah ter-rosakkan laptop die..tapi aku x mintak maaf..so,aku pegy lah ckp ngan die yang aku mintak maaf coz dah rosakkan laptop die..die time 2 ngah pikir2 nak maafkan aku ke x...pas2 lepas die pikir2 2..die teros kate.."abg maafkan..tapi len kali jangan main laptop abg time ngah minum ok..yg pasal jgn usik laptop abg 2..abg gurau jerk"...lepas aku dengar die ckp cam2 an..muke aku terus bersinar2..hehhe..pas2 aku jawab lah.."yeker???lepas nie boleh lah adek main lagy..hahhah.."..dalam aty aku(i love u abg..thnx for being my abg..hehe...)ayt english cmpor malay...merepek jerk an aku...last2..kitaorg still brother-sister...x mau gadoh2 lagy...the end of the story..(aku still main laptop die agy..hehehe..).k lah..bye..wassalam..eh lupe..nie lah rupe bentuk laptop abg aku 2..mahal seh..dah lah jenama APPLE ...apple 2..jealous seh aku.>.<




Lawa kan..aku tahu..hehehe...k lah korg..nak out dulu..dari tadi mengadap laptop..takowt mak bising..bye..Assalamualaikum:)






new past