Okayy..I'm Done..!!
Salam sume..Ohayo,Anyong..arinie aku epy sgt..yelah..aku dpt hangout ngan bf aku ngan mem aku skali...(ok,aku tahu aku nie over..like i care..haha)ok kidding...lepas aku hangout ngan mem aku sume..aku balek umah lah kan..ape lagi..aku teros on9..mcm biase lahh kan..on9 fb,twitter ngan blog aku(yelahh..kalau dah lame x bukak nanty takowt TER'blok'lah plak kan)..hehehe..time aku bukak blog aku tue..aku tgok..aihhh..belog aku nie kosong betol lahh...=,=..aku pown ingat nak edit sikit belog aku nie..ape lagy..aku teros lah bkk belog sorg akk nie..kalau nak tgok KLIK SINI...akk nie mmg best..tutorial die mmg byk gile arh..x rugi kalau korg terjah belog akk nie..selain byk cerita yang boleh dikongsi..informasi die pown bagos dan bernas..belog die pown cantik dan banyak kegunaan tok blogger2 yang mentah mcm aku..hehehe..lepas bkk and cek kat tutorial die..maka bermulalah kerja mengedit-edit belog aku yang x berapa nak cantik nie..hihi..mase dah nak abis 2...aku ade TERpandang satu tutorial nie..mmg best..kite leh tarok signature kite kat belog..aku ape agy..nak try lah kan..tgok pown macam best jerk..maka..terhasil lah..signature aku yang lawa nie kat setiap entry yang aku wat..lawa x ??lawa kann..aku tahu korg jealous..(perasan kan aku..aku tahu..)kalau korg nak try wat..korg bleh try wat  kat belog akk tue ae..alah akk yang aku memula kasi link 2..korg try..mmg senang dan mudah lahh..okayy..i'm pretty tired now..penat asyik membebel jerk dari tadi..k lah..chaow dulu..bye..assalamualaikum..anyeng..jamatta-ne..!!!



new past