I'm totally straight !

Assalamualaikum semua...hoho..rasenyer aku dah lame tak update blog aku ann..rindu lahhh pulak nak update..so,harinie aku wat posting lain sikit..tapi sebelum 2,korang dah bace tajuk kat atas x?agak-II nyer dah kot..hoho..mesti korang pelik kan..asal aku tetibe wat posting yang pelik cam-II kan..well..aku pown x tahu asal aku wat posting cam-II..tapi sebelum aku citer, aku nak korg tengok pic nie dulu..jangan pelik lakkk ae..






Korang dah tgok kannn pic nie..ape yg korg fikir..mesti korg rase cam "Eeiii, tue kan laki ngan laki..HOMO!" or something mcm nie " GAY ke ape die nie"..well,korang sebenarnya salah..x bermakna yang aku suke boysXboys nie aku gay okayyy..aku just rase yang diog nie cute..n of course lahhh aku minat lelaki okayy..aku x homos..lagipown aku nie jenis yang OTAKU sikit which means aku nie minat kat komik-II jepun n anime jepun..n bile aku try nak cite pasal yaoi nie..kawan-II aku sume suke anggap aku weirdo,or pervert ke ape..tapi sebenarnye aku x..aku still straight agy..just aku ade minat yang pelik sikit..tapi aku suke yaoi yang jepun..coz orang jepun kan kiut-II kan..lagy-II kalau boys jepun..lagi lahhh..boleh jadi gila aku..salah satu sebab orang jepun nie leh jadi yaoi sebab muke lelaki jepun pown macam muke pompuan..no wonderlahhh diorg bleh jadi gay..ehhh..lupe plak nak ckp yang YAOI nie maksud die boysXboys lah..lebih kurang gitu..aku wat entry nie just nak share sikit aku punyer interest jerkkk..harap korang x jijik or feel disgusting ke ape..yelahhh..mane tahu ade yang anti bende-II cam ginie ke..kalau korang tengok dalam salah satu pic kat situ kan..tak semua lelaki..ade jugak perempuann..just die nak wat cam laki..bagi aku,tak salah kalau kita ade hobi yang pelik ke ape..asal kita minat kat sesuatu tue n tak keterlaluan..aku rase dah okay kowt...tapi still lah aku cakap..ade jugak orang yang suke cam "Judge a book by its cover" jerkk..aku pown pernah sekali tertangkap ngan abg aku tengok anime yaoi nie..tapi nasib baik abg aku nie jenis yang open minded..so die pown layan sekali..lagypown aku x rase kalau seseorang tue minat yang pelik2 cam boysXboys ke ape..die gay..aku rase mesti die still straight..lagypown yang minat yaoi nie kebanyakkan pompuannn..so, aku pown x rase yang aku gay ke lesbo ke ape...so..jangan menilai seseorang melalui luaran jerk...dalaman mana tahu kan..so..aku rase aku nak end up aku punyer entri sampai sini jerk lahhh..so mind to read..if you're not..i don't mind it...its up to you..penat menaip dahhh..okay..bye..Asaalamulaikum fellas..Jamatta ne :)








new past